Nekromancja Drukuj
Wpisany przez Elg`cahlxukuth   
niedziela, 02 października 2011 13:34

Wymagane przedmioty, Używanie umiejętności, Czary, Słowa mocy i składniki, Zwoje, Nauka

Delikatny płomień świecy rozświetlał bladą twarz Drowa. Sine dłonie z wolna przewracały nadpalone kartki zakurzonej księgi.
-Koniec - wyszeptał z wolna, zasysając odór zgnilizny do swych płuc.
Chwytając pordzewiały nożyk, wstał podchodząc do metalowego stołu.
-Tak, teraz twoja kolej - szepnął, poczym zanurzył nóż w klatce piersiowej nieboszczyka. Ciął miękko w stronę pępka, rozcinając ropne pęcherze i skrzepy krwi. Podwinął rękaw wsadzając dłoń do środka ciała, jelita wypłynęły, samoistnie ciągnąc za sobą żołądek, który z plaskiem upadł na kamienną podłogę.
-Psia krew! – krzyknął, poczym schylił się chwytając żołądek w obie dłonie. Wyprostował się w poszukiwaniu pustego naczynia. Jego uwagę przykuł obszerny słój, w którym po chwili znalazł się organ nieszczęśnika.
-A więc jeszcze tylko palec, od żywego nieszczęśnika - wyszeptał Drow...Skąd ja wezmę taki palec!? Z niechęcią spojrzał na swa dłoń…


W ciemnych piwnicach przesiąkniętych zapachem gnijących ciał, w mrocznych kryptach pełnych kości… Tak, zapewne tam spotkasz nekromantę.



Wymagane przedmioty
Księga Nekromancji – W księdze tej przechowywane są czary nekromanckie. By zapełnić czarami księgę należy odnaleźć je ciałach potworów, bądź zamówić takowe u skryby. Księga nekromanty w przeciwieństwie do księgi maga nie jest trzymana w ręku, lecz używa jej się z poziomu plecaka.
Sprzedawane przez: Nekromanta
Wytwarzane: Nie
Zwoje z czarami – Mogą być wykorzystywane do rzucania pojedynczych czarów lub mogą zostać przepisane do księgi czarów co pozwala na wielokrotne rzucenie tego czaru. Używając zwoju do rzucenia czaru nie są wymagane reagenty, a po udanym rzuceniu czaru zwój taki ulega zniszczeniu.
Sprzedawane przez: Nie
Wytwarzane: Przy użyciu umiejętności Inskrypcja.
Reagenty - Wymagane do rzucania czarów z księgi.

Nazwa reagentu Wygląd
Skrzydło nietoperza
(Batwing)
Grobowy pył
(Grave Dust)
Krew demona
(Deamon Blood)
Kryształ trucizny
(Nox Crystal)
Świńskie żelazo
(Pig Iron)

Sprzedawane przez: Nekromanta, Mag
Wytwarzane: Nie

 

Używanie umiejętności
Aby rzucić czar z księgi należy otworzyć księgę nekromanty, a następnie wybrać interesujące nas zaklęcie.
Możliwe jest również wyciągnięcie wybranego przez nas czaru z księgi do okna gry poprzez przeciągnięcie symbolu czaru z księgi poza jej obręb.
Ułatwia to i przyspiesza rzucanie najczęściej wykorzystywanych przez nas czarów.



Czary

Symbol
Nazwa Koszt many Minimalny poziom
umiejętności
Efekt
Ożywienie martwego
(Animate Dead)
23 40 Wymaga ciała
- używa się go na zwłokach by stworzyć ożywieńca atakującego wszystkie potwory
- jeśli czar użyty jest na ciele konia, ożywia on Piekielnego Ogara, którego Nekromanta może dosiąść
- ożywieni umarli podążają za Nekromantą, ale nie są przez niego kontrolowani
- ożywieńcy nie atakują innych graczy
Krwawe
ślubowanie

(Blood Oath)
13 20 Wymaga celu
- cel zadający obrażenia Nekromancie rzucającemu ten czar, otrzymuje takie same obrażenia
- czas trwania czaru:
(Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/80 + 8*
Trupia skóra
(Corpse Skin)
11 20 Wymaga celu
- cel otrzymuje -15 odporności na ogień
- cel otrzymuje -15 odporności na trucizny
- cel otrzymuje +10 odporności na obrażenia fizyczne
- cel otrzymuje +10 odporności na zimno
- czas trwania czaru:
(Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/25 + 40*
Przekleństwo broni
(Curse Weapon)
7 0 Wymaga trzymania broni w ręce
- 50% obrażeń zadanych bronią wraca do rzucającego czar jako punkty zdrowia
- czas trwania czaru to 30 sekund (jeśli rzucający czar posiada umiejętność Rozmowa z Duchami na poziomie 100 )
Zły omen
(Evil Omen)
11 20 Wymaga celu
- cel otrzyma 25% obrażeń więcej z następnego źródła ciosu, lub
- cel będzie zatruty o jeden poziom wyżej przy następnym ataku przy pomocy zatrucia (do maksymalnie 5 poziomu trucizny), lub
- cel będzie miał 50% wartości Odporności na Magię przy następnym ataku, który wykorzystuję Odporność na Magię jako modyfikator
- czas trwania czaru wynosi 25 sekund
Przerażająca bestia
(Horrific Beast)
11 40 Transformacja
- rzucający otrzymuje +2 punkty zdrowia na sekundę [równoznaczne z regeneracją życia równą 20]
- rzucający otrzymuje +25% obrażeń zadanych bronią białą bądź strzelecką
- rzucający, będący pod tą formą nie może rzucać żadnych innych czarów, za wyjątkiem nekromanckich czarów transformacji
Przemiana w licha
(Lich Form)
23 70 Transformacja
- rzucający otrzymuje +1.3 punkty many na sekundę
- rzucający otrzymuje +10 odporności na zimno
- rzucający otrzymuje +10 odporności na trucizny
- rzucający otrzymuje niewrażliwość na atak specjalny: krwawienie
- rzucający otrzymuje +25 obrażeń od graczy posiadających super slayera „Pogromca nieumarłych”
- rzucający otrzymuje -10 odporności na ogień
- rzucający otrzymuje -1 punkt zdrowia co 2.5 skund
Ociężałość umysłu
(Mind Rot)
17 30 Wymaga celu
- cel czaru będzie zużywał więcej many, za każdym jej użyciem
- czas trwania czaru:
(Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/50 + 20*
Kolec
(Pain Spike)
5 20 Wymaga celu
- jeśli celem jest gracz to zadaje mu obrażenia w ilości:
(Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/100 + 18*
- jeśli celem jest potwór to zadaje mu obrażenia w ilości:
(Rozmowa z Duchami rzucającego – Odporność na Magię celu)/10 + 30*
- czas trwania klątwy to 10 sekund, po czym zabrane życie celu wraca do niego.
Uderzenie trucizny
(Poison Strike)
17 50 Wymaga celu (obrażenia obszarowe)
- przyzywa chmurę trucizny raniąc cel jak i wszystko w promieniu dwóch kratek od celu
Podduszenie
(Strangle)
29 65 Wymaga celu
-czas trwania czaru:
(Rozmowa z Duchami rzucającego/10), jednak nie mniej niż 4 rundy
- obrażenia czaru:
[od (Rozmowa z Duchami/10) – 2 do (Rozmowa z Duchami/10 +1)]
- podstawowe zniszczenia są mnożone współczynnik wyliczany z formuły:
3 – [(wytrzymałość (stamina) celu / (maksymalną wytrzymałość (staminę) x 2)]
Przywołanie sługi
(Summon Familiar)
17 30 Przywołanie
- przywołuje sługę walczącego u boku nekromanty:
Sługa hordy(Horde Minion)
- podnosi rzeczy z ziemi
- znośnie walczy u twego boku
- do przyzwania wymaga 30.0 Nekromancji i 30.0 Rozmowy z Duchami
Mroczna smuga(Shadow Wisp)
- okresowo zwraca manę przyjaznym rzucającego, jak i samemu rzucającemu, o ile posiadają ujemną karmę (zwrot jest tym większy im więcej ujemnej karmy posiada osoba)
- jest słabym walczącym
- do przyzwania wymaga 50.0 Nekromancji i 50.0 Rozmowy z Duchami
• Mroczny wilk (Dark Wolf)
- rzucający otrzymuje 5 punktów regeneracji wytrzymałości (staminy), z szybkością: 1 punkt wytrzymałości (staminy) co 2 sekundy
- rzucający otrzymuje umiejętność oswajania wilków (nie ogarów piekieł)
- jest znośnym walczącym
- do przyzwania wymaga 60.0 Nekromancji i 60.0 Rozmowy z Duchami
Mroczny wąż (Dark Adder)
- bardzo dobry walczący, posiadający umiejętność śmiertelnego zatruwania
- rzucający może wskazać temu słudze cel do zabicia
- do przyzwania wymaga 80.0 Nekromancji i 80.0 Rozmowy z Duchami
Nietoperz wampir (Vampire Bat)
- rzucający zyskuje wszystkie obrażenia jakie zadał nietoperz wampir w postaci punktów zdrowia
- jest znośnym walczącym
- do przyzwania wymaga 100.0 >Nekromancji i 100.0 Rozmowa z Duchami
Przemiana w wampira
(Vampiric Embrace)
23 99 Transformacja
- rzucający otrzymuje 20% wysysania życia za każdym ciosem
- rzucający otrzymuje odporność na trucizny z poziomów od 1 do 4
- rzucający otrzymuje regeneracje many równą +3
- rzucający otrzymuje regeneracje wytrzymałości (staminy) równą +15
- rzucający otrzymuje 25% obrażeń więcej od graczy używających super slayera „Pogromca nieumarłych”
- rzucający otrzymuje -25 odporności na ogień
- rzucający otrzymuje obrażenia za każdym razem gdy rzuci czar, który używa czosnku (od 17 do 23 obrażeń) i nie może pić żadnych mikstur, które są na czosnku oparte (odtrucie) [przy 100% zmniejszonego użycia ziół obrażenia od czosnku nadal są zadawane przy rzucaniu takowych czarów]
- czar trwa do śmierci lub rzucenia czaru transformacji
Mściwy duch
(Vengeful Spirit)
41 80 Wymaga celu (przywołanie)
- przywołuje ducha, który podąża za celem atakując go, do momentu zabicia celu
- wymaga 3 wolnych slotów
- czas trwania czaru:
(Rozmowa z Duchami rzucającego x80)/1200 + 10*
Uwiąd
(Wither)
23 60 Czar obszarowy(nie wymaga wskazania celu)
- zadaje obrażenia w promieniu 5 kratek dookoła rzucającego
- największe obrażenia zadaje celom z wysoką karmą
Przemiana w ducha
(Wraith Form)
17 20 Transformacja
- rzucający otrzymuje umiejętność przechodzenia przez ludzi nie tracąc wytrzymałości (staminy)
- rzucający otrzymuje niewrażliwość na specjalny atak: krwawienie
- rzucający otrzymuje umiejętność rzucania czaru Translokacja(Recall)
- rzucający otrzymuje +15 odporności na fizyczne ataki
- rzucający otrzymuje 25% obrażeń więcej od graczy posiadających super slayera „Pogromca nieumarłych”
- rzucający otrzymuje -5 odporności na ogień
- rzucający otrzymuje -5 odporności na energię
- czar trwa do śmierci lub rzucenia czaru transformacji
Egzorcyzm
(Exorcism)
40 80 - wymaga umiejętności Rozmowa z Duchami na poziomie 100
- przenosi duchy graczy dookoła rzucającego do świątyni
- czar działa tylko w regionie Championów Zła

*Wartość umiejętności jest liczona bez przecinka czyli przy 100.0 umiejętności wartość równa jest 1000
**Czar ten nie działa na serwerze UO Nelderim.



Słowa mocy i składniki

Nazwa czaru Słowa mocy Składniki
Ożywienie martwego
(Animate Dead)
Uus Corp - krew demona
- grobowy pył
Krwawe ślubowanie
(Blond Oath)
In Jux Mani Xen - krew demona
Trupia skóra
(Corpse Skin)
In Aglo Corp Ylem - skrzydło nietoperza
- grobowy pył
Przekleństwo broni
(Curse Weapon)
An Sanct Gra Char - świńskie żelazo
Zły omen
(Evil Omen)
Pas Tym An Sanct - skrzydło nietoperza
- kryształ trucizny
Przerażająca bestia
(Horrific Beast)
Rel Xen Vas Bal - skrzydło nietoperza
- krew demona
Przemiana w licha
(Lich Form)
Rel Xen Corp Ort - grobowy pył
- krew demona
- kryształ trucizny
Ociężałość umysłu
(Mind Rot)
Wis An Ben - skrzydło nietoperza
- krew demona
- świńskie żelazo
Kolec
(Pain Spike)
In Sar - grobowy pył
- świńskie żelazo
Uderzenie trucizny
(Poison Strike)
In Vas Nox - kryształ trucizny
Podduszenie
(Strangle)
In Bal Nox - krew demona
- kryształ trucizny
Przywołanie sługi
(Summon Familiar)
Kal Xen Bal - skrzydło nietoperza
- grobowy pył
- krew demona
Przemiana w wampira
(Vampiric Embrace)
Rel Xen An Sanct - skrzydło nietoperza
- kryształ trucizny
- świńskie żelazo
Mściwy duch
(Vengeful Spirit)
Kal Xen Bal Beh - skrzydło nietoperza
- grobowy pył
- świńskie żelazo
Uwiąd
(Wither)
Kal Vas An Flam - grobowy pył
- kryształ trucizny
- świńskie żelazo
Przemiana w ducha
(Wraith Form)
Rel Xen Um - kryształ trucizny
- świńskie żelazo
Egzorcyzm
(Exorcism)
Ort Corp Grav - grobowy pył
- kryształ trucizny

 


Zwoje
Czary nekromanckie można również zdobyć z ciał potworów:
1. Ożywienie martwego (Animate Dead): Mag Szczuroludzi
2. Krwawe ślubowanie (Blond Oath): Mag Szczuroludzi, Zły Mag, Imp, Koszmar
3. Trupia skóra (Corpse Skin): Jednorożec, Mag Szczuroludzi, Imp, Mag Orków
4. Przekleństwo broni (Curse Weapon): Mag Szczuroludzi, Zły Mag, Imp
5. Zły omen (Evil Omen): Mag Szczuroludzi, Imp
6. Przerażająca bestia (Horrific Beast): Mag Szczuroludzi, Koszmar
7. Przemiana w licha (Lich Form): Demon, Licz, Zły Mag, Imp
8. Ociężałość umysłu (Mind Rot): Mag Szczuroludzi, Imp
9. Kolec (Pain Spike): Mag Szczuroludzi, Gargulec, Imp, Arcymag Ophidian, Żywiołak Powietrza
10. Uderzenie trucizny (Poison Strike): Demon, Licz, Mag Szczuroludzi, Imp, Żywiołak Powietrza
11. Podduszenie (Strangle): Demon, Licz, Zły Mag, Imp, Koszmar, Żywiołak Powietrza
12. Przywołanie sługi (Summon Familiar): Imp
13. Przemiana w wampira (Vampiric Embrace): Pan Mroku
14. Mściwy duch (Vengeful Spilit): Demon, Licz, Żywiołak Powietrza, Koszmar
15. Uwiąd (Wither): Demon, Licz, Imp
16. Przemiana w ducha (Wraith Form): Mag Szczuroludzi, Imp



Nauka
Nauczyciele:
Nekromanta

Poprawiony: sobota, 25 kwietnia 2015 17:52